
Polityka jakości
Jako jedna z pierwszych firm branży pogrzebowych uzyskaliśmy Certyfikat Jakości ISO 9001:2008

Deklaracja Zapewnienia jakości
"Zadowolenie Klienta jest dla nas celem nadrzędnym"
Nadrzędnym celem działalności Calia Rozańscy Sp. z o.o. jest świadczenie usług pogrzebowych dla wszystkich ludzi z najwyższym szacunkiem.
Celem firmy jest również umacnianie pozycji lidera na rynku usług pogrzebowych oraz uzyskiwanie wyników finansowych pozwalających na ciągły rozwój.
Gwarancją osiągnięcia powyższych celów jest:
utrzymywanie i doskonalenie systemu jakości zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2008,
ciągła analiza pomiaru satysfakcji Klientów oraz przewidywanie i wyprzedzanie ich oczekiwań,
pełne zaangażowanie właścicieli oraz pracowników Calia Różańscy Sp. z o.o. dla wspólnej realizacji polityki jakości oraz celów jakościowych,
24 godzinna pomoc w nagłych przypadkach, doświadczona kadra, która systematycznie podnosi swoje kwalifikacje,
nowoczesne wyposażenie techniczne w każdym z naszych działów - pozwalające na ekspresowe realizowanie wszystkich potrzeb naszych obecnych i przyszłych Klientów,
klimat zespołowej współpracy,
indywidualna odpowiedzialność pracowników za jakość oraz ich identyfikacja z Calia Różańscy Sp. z o.o..
Niezmiennymi elementami naszej działalności, wyznaczającymi kierunki rozwoju są:
najwyższa jakość oferowanych usług we wszystkich oddziałach,
duże doświadczenie zdobyte w branży pogrzebowej,
zrozumienie i spełnienie potrzeb oraz oczekiwań obecnych i przyszłych Klientów.